HTML

prijateljica

Történések, dolgok amiket szivesen elmesélnék K. Anita barátnőmnek

Friss topikok

Linkblog

Archívum

kedvesem,

2008.10.16. 14:01 pojka

mivel ma már van vagy egy hete hogy nem hívsz fel, úgy gondoltam, hogy imhol leírom azokat a számunkra, barátságunkra fontos eseményeket, dógokat, amiket egy kávé mellett mesélnék neked.

Ha mesélhettem volna neked, akkor tudnád hogy sikeresen túlvagyok a bőrgyógyászon. Hála a Jó Istennek nincs semmi komoly, pár kencével orvosolható. Hű de útálom a krémeket, de hát a cél szentesíti az eszközt.

Ja eszköz, Láttam a Veronikának egy irtó jópofa hajvasalót, a multkorában mondta hogy az ő régije elromlott. Szivesen megvenném neki.

Most vettem be az oligometril tablettámat, amit azért szedek mert rendetlen a mensim, hiába már 46 éves vagyok. Be voltam szarva, persze ezt sem tudod, mert nem jött meg sokáig. Furcsa gondolatok kavarogtak a fejemben, olyan jó lett volna valaki aki ha mást nem bólogat a hüjeségeimre. Na de már 4-dik hete szedem a bogyókat, csak az a baj hogy hőhullámokat idéz elő. Amikor meg ideges vagyok, akkor is erre fogom rá. Így könnyebb. De mondtam az Uramnak, hogy ha hisztizek, akkor az nem én vagyok hanem a gyógyszer.

Jó sok munkánk van, lehet hogy egy lengyel "oligarha" megvesz bennünket. Napi 10 óra  a min. de nem szoktunk ugye panaszkodni, örüljünk hogy van munka. Munka - Lacinak is van sok, jött Endre is segíteni neki.

Anita összeveszett az ügyvéd barátjával, mert a barátai cikizték a büfé miatt - hüjeség.

Remélem neked is jó sok dolgod van, lubickolsz a diétákban és étrendekben.

Üdv, mára ennyi, majd jövök a következő "cafféra".

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prijateljica.blog.hu/api/trackback/id/tr49717030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása